DOCA & GUZA

21044

Njega poznaju svi u kraju,onog drugog, retko ko,Jedan otvara, drugi voli da zatvori.Drugi voli da onaj prvi počne. Dve su priče, ali drugi daje uvek onom prvom da završi.

  • I što mi sada ti kažeš da je to logično?
  • Pa naravno da je logično i nekako tipično za svet u kome živiš.
  • Kažeš mi da se saplićem o očiglednu tipizaciju ličnosti, opredeljenja i forme.
  • Logično je bree da jedan homić želi da otvori frizerski salon, jer su obično pederi frizeri. Oni te pederski prvo sateraju u ćošak i mašinicom ti izrezbare dvojku ili ti ostave neke repiće, pa te ostali, opet neki pederi zovu homić iako ti to nisi. Ono što nije logično kod tebe je da taj salon otvaraš u jednoj sveopštoj ruralno-socijalnoapatičnoj ,radničkoj sredini, gde će pre poseta turista ovoj našoj prigradskoj šumi izazvati povećanje ravnomernog regionalnog razvoja za 15-17,5 odsto nego li što će se tvoj buđelar napuniti nekim novcima. Drugo brate da ti kažem, svi oni  latentni pederi štipaće te za dupe, a seljoberi zaobilaziti tvoj frizeraj u širokom luku.
  • A da otvorim mesaru i prodajem konjske kobacice?

***

U stanu koji je na vratima imao dve jedinice, dva ortaka iz detinstva, rođena istog dana, jednog kišnog četvrtka, vodila su laganu konverzaciju, koja nije imala ni smisla ni krajnje rešenje. Priča je sama tekla, kao reka. Tok nije postojao. Tok nije ni bio bitan za nekoga ko se poznaje duže od večnosti,a koja se meri kilogramima emocija, suza i radosti. Bio je to razgovor prijatelja koji znaju svaki ćošak sopstvene i te druge ortačke duše. Saborci sa basketa, fuce iza škole, ćoška bazena. Ortaci koji su šetali iste ribe i pravili slična sranja. Ortak, a on ti dođe više od brata.

Doca se uvalio u jeftinu rokoko fotelju i pokušavao svog brata po ludosti da usmeri na neki put, koji će mu obezbediti egzistencijalni posao i neka primanja za život. Kapirao je Doca da je emotivni sunovrat kod Guze počeo raskidom sa njegovim prvim istopolnim partnerom.  Doca je mislio da se Guza u tim odnosima i nije baš snašao. Kao da su mu se u mozgu pobrljali neuroni i geni dalekih rođaka Sibinjanin Janka i nekog ludog praoca iz plemena Kuča. Sedeli su ortaci tako noćima i raspredali i pokušavali da nađu rešenje za Guzinu depresiju koja se lagano prikradala i želele da ga porobi. Kako je Doca bio i vrsni psihijatar i predsednik Udruženja za razvoj emotivne inteligencije, pokušavao je da mu  napravi recept i neki  čaroban fišek koji će ublažiti tu nadolazeću depresiju i pomoći Guzi da kada god se nađe u nekoj stresnoj situaciji, ne pobegne. Koji će moći sutra mirno da ostari i ne prestane da voli. Koji će često misliti da smrti nema, nego samo seoba ( M. Crnjanski). Kome će pomoći da živi iz ljubavi i samopoštovanja.

  • I šta stalno zapisuješ?
  • Šta sam potrošio predhodnog dana.
  • Potrošio si ono što imaš.
  • Ne, potrošio sam ono što mi je falilo.
  • Je li Doco, “si ti ovih meseci nešto opleo ili se i dalje samo ložiš na mirisanje žnske gaćica? Menjao je Guza temu

 

  • Nemaš ti pojma brate šta je to opsesija, crna mirišljava čipka koja se vrti oko glave i povez preko očiju i lisice da me parališu i da me puste tako da čeznem. Pa kad“ mi bičem po golim grudima neke reči ispisuju, ja se ježim do ludila i slast počne da mi curi na pore.

 

Mora se naglasiti da je i Doca bio više nego lud u svojim pritajenim erotkim željama i dobro skockanoj spoljašnjosti.

 

  • Daj bre brate ne filozofiraj. I ti i ja volimo da opletemo, sapletemo. Samo što ja to radim i da zaboravim

 

  • Šta zavoravljaš?

 

  • Zaboravljam zaborav brate, zaborav.

 

  • Isti smo ti i ja. Isti. Znaš li ti dobri moj Doco, šta je prava ljubav ? Veze nemaš pobratime. To je kada patiš  kao Kim Besindžer u devetipo nedelja. Kada osećaš eruptivno podrhtavanje od čežnje. Kada se trese zemlja pod tobom od nakupljene strasti i od bola, jer mora brate da boli ta nakupljena strast. A prostor za tobom smrdi od otrova tvojih koji te čekaju da ih sam ispiješ, naiskap kao najbolji burbon. Pa onda od tog otrova plačeš  u samoći kao najveća pička. Plačeš od nepravde, ratova, kiselih kiša, bolesne i napuštene dece, bede, siromaštva, jada i čemera što se nakupilo u čoveku. Plačeš, jer si još kao mali  i nadu i veru sa“ranio i topuz Kraljevića  Marka nabavio da se boriš sa vetrenjačama do kraja. I tako bez kraja. Do beskraja.

 

  • I gde je kraj Guzo?

 

  • Pa to ti pričam,brate moj, kraja nema. Nego šta ti misliš, da ja ipak otvorim mesaru sa konjskim kobasicama. Bolje da ljudi jedu pravo meso,no da svi sutra pomremo od hormonizovanih piladi i koncentrata.

 

 

About danijelita

Prostorni planer po struci, a fajter, samuraj, žena & majka & kraljica po opredeljenju. Pišem da ne zaboravim.

Leave a Reply

jelenadilber

Tragač za zrnom dobra

My corner

Isječci moje životne filozofije, plodovi moje inspiracije, eksplozija mojih misli.

Dakraljic

književnost i srodne teme

Nemirne misli se poigravaju s umom...

Pišem ono što mi se mota po umu u trenutku kada naidje dama inspiracija

Lovac na sunce

Pesnik. Lovac na sunce. Distrofija bluz. Borac. Nemam prava na predaju i ne priznajem poraz.

toofnica

sreća kao inspiracija

Zevsova ćerka

A great WordPress.com site

Libertas Nova

Kreativnost je svuda oko nas...

Уместо дневника ...

"...И постоји један Божански језик.Саткан од шуштања лишћа,поја птица и жуборења таласа.Има мирисе Божански језик и боју.Бог тим језиком на молбу свакога молитвени одговор даје..."Анастазија-Владимир Мегре

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Orbis Marketing

Orbis Marketing, The Smart Choice

Internal Flame

by Bubazlatica

