GaGA

05128
..nedelja curi niz lice i skuplja se u nabore več ostarele kože.

– Ajd kreni , turila sam 3/1- stiže poruka od Gage
– Letim- vraćam kratko.

Onda vukući japanke po vrelom beogradskom asfaltu, preko puta moje osnovne škole zvonim na interfon prezimena koje nije njeno, ulazim u stan koji će sutra deliti na pola,ali koji je montirala u crveno, zbog dobre energije.

– Si normalna,mislila sam da si negde opandrknula. Njena briga je u skladu sa njenim humanim zanimanjem medicinske sestre na jednoj beogradskoj klinici.

-Je l” ti smrdi u stanu? pita Gagićka
-Ma jok ( a smrdi k”o kuga ), uviđajna ja.
-Danas sam sama i kuvala sam moje omiljeno jelo, Nogice, kokošije, dodaje. Stavila sam na poslužavnik tanjih, so i hleb i bila sam tako srećna, reče.
– A je l” znaš da pečeno prase bez repa, nije nikakvo prase. Takvo pečenje, nikad ni ne probam. Nema tu lepotu, nastavlja o gurmanlucima.

Zvoni joj mobilni,službeni, zovu je sa klinike, čujem.

– Kako bre umro, majku vam vašu..urla
– Je l” ti znaš bree da moji pacijenti ne umiru, nastavlja.
– Kako, pitaš se…lepo bree, nedam im…ne mogu da umru kada su kod mene. Nek” umru nekom drugom. Kad je moj, onda je moj pacijent, Gagini ne umiru, nema tu alternative.Ja mu jednostavno nedam da ode…Da li si me razumeoooo??? sada već vrišti na sagovornika.
– Kako je moj, pitaš, lepo bree, ja sam ga primila na odeljenje. Moj je.

I seda na crveni krevet tužna i pretužna, razočarana, izneverena, sjebana..

– I nema,reče mi, onako suznih očiju, nema moja lepa Danče , nema više sposobnih medicinskih radnika. Danas ti je fazon samo da imaš sreće i naletiš na nekog humanistu, iole pametnog i sa nešto malo više mozga,i nekog ko voli svoj zajeban posao i poštuje pacijenta.

I što sada na ovoj vrućinštini ja pišem..Pišem da znate da heroji još negde postoje.Samo je pitanje sreće da kada vas strefi neka zdravstvena tegoba i nepogoda i pandrc, naletite na Gagu. Gagu koja neda da ” njeni ” umru.

About danijelita

Prostorni planer po struci, a fajter, samuraj, žena & majka & kraljica po opredeljenju. Pišem da ne zaboravim.

Leave a Reply

jelenadilber

Tragač za zrnom dobra

My corner

Isječci moje životne filozofije, plodovi moje inspiracije, eksplozija mojih misli.

Dakraljic

književnost i srodne teme

Nemirne misli se poigravaju s umom...

Pišem ono što mi se mota po umu u trenutku kada naidje dama inspiracija

Lovac na sunce

Pesnik. Lovac na sunce. Distrofija bluz. Borac. Nemam prava na predaju i ne priznajem poraz.

toofnica

sreća kao inspiracija

Zevsova ćerka

A great WordPress.com site

Libertas Nova

Kreativnost je svuda oko nas...

Уместо дневника ...

"...И постоји један Божански језик.Саткан од шуштања лишћа,поја птица и жуборења таласа.Има мирисе Божански језик и боју.Бог тим језиком на молбу свакога молитвени одговор даје..."Анастазија-Владимир Мегре

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Orbis Marketing

Orbis Marketing, The Smart Choice

Internal Flame

by Bubazlatica

