GrEHOm ProtiV GlupoSti

130210

Sačuvaj nas bože od ostvarivanja snova. Sačuvaj nas od grehova naših. Tako bi nekako počelo bitisanje na ovoj našoj planeti. I jok da ste došli da uživate. Vaša tela i mozak i neuroni i crvena krvna zrnca su skrojena za rad & red & disciplinu . I to pogotovo onu emotivnu. Nju obavezno da kontrolišete. Da vladate njome kao Pol Pot ili možda Kim II Sung.
1. Požuda-blud
2. Ponos-gordost
3. Pohlepa-škrtost
4. Proždrljivost
5. Lenjost
6. Zavist
7. gnev
Ovu čuvenu listu jok da ćete naći u Bibliji. Ona mu dođe kao „ strašna lista iskušenja duše naše“, koju je još papa Grigorije veliki proglasio za „smrtne“. Pa mu tako tih sedam veličanstvenih dođu kao dobro izvorište svih ostalih poroka.
Godinama živim u carstvu gluposti. Da se borim protiv njih teško da bi mi pomogao i najači čovek na svetu , onaj naš Rade Savić sa svojih 145kg suvih mišića. Ušla ta ljudska glupost u sve pore života, al“ jok da uđe u ovaj grehovni spisak. Krešti mi glupost sa radija, vrišti iz zvučnika televizora. Uzela mikrofon pa se samouvereno vere po seosko-slavskim stolovima. Glupost piše autobiografije, studira na privatnim fakultetima.. Glupost bi uvek više, jače, svetlije, pompeznije. Ona bi da se žali i da se pravda.Ubiće me ljudska glupost, al“ teško da će ući u ovaj famozni grehovni spisak. Sve razmišljam da je na foru pošaljem na pričest ili pričešće i obavezno na okajanje grehova njenih i da je okupaju crkvenom vodicom. A to najhitnije.Mislim kupanje.
Iz susednog stana bije glupost sa

SEDAM SMRTNIH GREHOVA ( Indira Radić )

Opasno, on preti da me ugrozi
da mi se priblizi recima
i da je neki drugi dan
vec bih ga nekako sprecila

A nedelja je, tuzna sam
secam se, placem, zaboravljam
jer nedelje mi tesko padaju
i stranci tvoje lice imaju
uvek samo nedeljom

Nedeljom, nedeljom
ne spavam nikada sama
ja nedeljom, nedeljom
drugima pricam o nama

Ref.
Losa, besna sam i luda
olicenje sedam smrtnih grehova
svaki za po jedno slovo tvoga imena
umesto srca mi je plik
od bola puci ce kad dobije tvoj lik
umesto glasa mi je krik
sto pusticu ga ja kad ubiju me secanja

Nedeljom, nedeljom
ima me svuda po gradu
ja nedeljom ne sanjam
pustam da snove mi kradu

About danijelita

Prostorni planer po struci, a fajter, samuraj, žena & majka & kraljica po opredeljenju. Pišem da ne zaboravim.

Leave a Reply

Dakraljic

književnost i srodne teme

Nemirne misli se poigravaju s umom...

Pišem ono što mi se mota po umu u trenutku kada naidje dama inspiracija

Lovac na sunce

Pesnik. Lovac na sunce. Distrofija bluz. Borac. Nemam prava na predaju i ne priznajem poraz.

toofnica

sreća kao inspiracija

Zevsova ćerka

A great WordPress.com site

Libertas Nova

Kreativnost je svuda oko nas...

Мој мали блог

"...И постоји један Божански језик.Саткан од шуштања лишћа,поја птица и жуборења таласа.Има мирисе Божански језик и боју.Бог тим језиком на молбу свакога молитвени одговор даје..."Анастазија-Владимир Мегре

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Orbis Marketing

Orbis Marketing, The Smart Choice

Internal Flame

by Bubazlatica

Priče o rečima

Odakle dolaze, šta znače, i još mnogo toga

Anton The Fighter

Anton je misteriozni stranac zarobljen u telu dvadesetjednogodišnjaka. Mašta, proze, njegov život.

evoblogamoga

žica na ptici

