MOŽ“ VAM ZATREBA AL“ DABOGDANE

2502

Kada sam ja pre tri ravne i dobrane godine otišla do čika doce i požalila se da me svi u bližoj, a još više daljoj okolini nerviraju i guše i kako se noću u znoju budim i hvatam vazduh i umirujem puls i kako mi neka jebena , daprostite, knedla iznad jabučice u grlu stoji pa ni sa dve litre vode na eks neće se skloni..A on mi onako nerečit turi gomilu praznih papira i posla na bezmalo deset mesta, da se kao slobodni strelac razletim i rešim belu ukrštenicu. I kada su neke druge doce popunile harizmatične tabele , uradili analize, ultazvukove, biopsije i koje već čega. Vratim se ja kod tog vrhunskog čike u belom mantilu , koji gleda, čita i sada , opet još manje priča. Pa me onda ispod dioptrijskih cvika, koje mu na vrh nosa stoje gleda, pa opet meri i seče po onim papirima, vrti ih po ruci. Prođe tome desetak minuta kad“ malorečivi izusti:
– Slušaj ćero, mož“ mi ovo svakako da nazovemo, kao ono cista, tumori, nodusi…Al“ ovo se zove rak štitne žležde. Mislim da se razumemo, nisam ja neka pička od čoveka, pre sam po karakteru i liku jedna Mata Hari ili Kalamiti Džejn, al“ mi sada noge klecnuše i palac na prstu utrnu. Mislim da se razumemo, volim ja te tako direktne likove, kao ono „ s“ neba pa u rebra“, imam i ja taj merkur u škorpiji, al“ ovaj me momak u belom rasturi.
Elem, kada sam se sastavila ( naravno bilo je tu više etapa rastavljanja-sastavljanja ), krenem ja da guglam, savetovanje, jedan lekar, drugi lekar, kuma koja na oko daje dijagnozu, komšija homeopata, kolega elektroinženjer koji na slepo programira SCADA sistem i koječega još i rešim ja tako da ne vadim svoje žlezde, jer jebogati, možda se promenim sa manjkom organa.

Šta sam htela da vam rećem. Elem, posle tri zeznute godine, jednog sam zajebala, a drugom sam za vratom , pa mu duvam da odustane.
Mislim da je bila neka Nova godina, 2012, kada su moji ukućani otvarali poklone i gurali se oko jelke. Odem ti ja tako do kupatila, pogledam se u ogledalo i rešim. Rešim da mu jebem kevu, E, to rešim, to je ustvari ključno. I od tada svako jutro, dođem do kupatila, pogledam se onako zarozano krmeljiva ( jer tad“ se jedino i gledam u sebe ) i kažem ja tom mom, njemu.
– Jebaću ti kevu za sve pare. I opletem ja tu njemu i širu i dalju rodbinu , opletem mu i komšiluk. Ne propustim nikoga poimence. Tako mi lepo. Pa mu se nasmejem. Nasmejem se i sebi i krenem u dan.
– Onda krenem ceđeni sokić ( borovnica, brusnica, jagoda, kupina, jabuka, grejp, kivi…Mešam brate kao barmen u kafiću.
– Onda ono..ovas, susam, heljda, badem , peršun…ma sve što već znate. Ništa novo, ništa hit. Zvuči pomalo na pesmu Dragane Mirković i njemu čuvenu pesmu „ Da mi prođeš sa osmehom kroz šljivike i livade „..
– Onda opletem C vitamin od 1000 i kapsulu mrke alge iz nemam pojma kog mora (ima joda za izvoz i uvoz ).
– A onda svake večeri dođe moja trešnjica na torti u vidu dobre stare orahovače ( opet jod ). Naspem čašicu orahovače , podignem je visoko i kažem samoj sebi:

Da si ti meni živka & zdravka hiljadu godina draga moja Danijelita, jer da ti pravo recem, ovaj svet ne bi bio interesantan meni bez tebe i tebi bez mene…Ajd“ uzdravlje.

About danijelita

Prostorni planer po struci, a fajter, samuraj, žena & majka & kraljica po opredeljenju. Pišem da ne zaboravim.

Leave a Reply

Dakraljic

književnost i srodne teme

Nemirne misli se poigravaju s umom...

Pišem ono što mi se mota po umu u trenutku kada naidje dama inspiracija

Lovac na sunce

Pesnik. Lovac na sunce. Distrofija bluz. Borac. Nemam prava na predaju i ne priznajem poraz.

toofnica

sreća kao inspiracija

Zevsova ćerka

A great WordPress.com site

Libertas Nova

Kreativnost je svuda oko nas...

Мој мали блог

"...И постоји један Божански језик.Саткан од шуштања лишћа,поја птица и жуборења таласа.Има мирисе Божански језик и боју.Бог тим језиком на молбу свакога молитвени одговор даје..."Анастазија-Владимир Мегре

Mandrak72's Blog

Bilo kojeg dana

Orbis Marketing

Orbis Marketing, The Smart Choice

Internal Flame

by Bubazlatica

Priče o rečima

Odakle dolaze, šta znače, i još mnogo toga

Anton The Fighter

Anton je misteriozni stranac zarobljen u telu dvadesetjednogodišnjaka. Mašta, proze, njegov život.

evoblogamoga

žica na ptici

